آموزش حضوری سیستم کنترل دیزل ژنراتور مقدماتی با ارائه مدرک فنی و حرفه ای (فنی حرفه ای کرج)

آموزش حضوری سیستم کنترل دیزل ژنراتور مقدماتی با ارائه مدرک فنی و حرفه ای (فنی حرفه ای کرج) - BOARD MOGHADAMATI 247x163 copy
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
IRT55000000
شروع کنید

مدرس دوره

کاوه حسینی

کارشناس مهندسی برق – الکترونیک

19 سال سابقه در راه اندازی و مشاوره انواع پروژه های اتوماسیون صنعتی و کنترل دیزل ژنراتور و اجرای پروژه های متعدد و متنوع با بسیاری از برندها – سابقه آموزش کنترلرهای دیزل ژنراتور با برندهای متفاوت و اتوماسیون صنعتی در تمامی سطوح.

آموزش حضوری سیستم کنترل دیزل ژنراتور مقدماتی

توضیحات :
– تاریخ و مکان برگزاری : بعد از به حد نصاب رسیدن تعداد نفرات ،اطلاع رسانی می گردد. مرکز تربیت مربی کرج

– پیش نیاز : ندارد

– ظرفیت : 10 نفر

مدت زمان : 3 روز 

** قابل ذکر است که پس از شرکت در آزمون مربوطه و کسب  نمره قبولی، مدرک سازمان فنی حرفه ای قابل ارائه به کلیه  مراکز علمی و صنعتی به فرد متقاضی اعطا میگردد .

 

آموزش کنترل دیزل ژنراتور مقدماتی

با توجه به گستردگی استفاده از دیزل ژنراتور جهت تامین توان در انواع کاربردهای صنعتی و غیر صنعتی ، لزوم آشنایی با سیستمهای کنترل دیزل ژنراتور که بردهای کنترل از اجزا مهم آن به حساب می آید ضروری است.

در آموزش آنلاین سیستم کنترل دیزل ژنراتور مقدماتی، مخاطب با اصول عملکرد موتورهای دیزل و ژنراتور سنکرون، سیستم سوخت رسانی، سیستم های خنک کننده و هوا رسانی در موتورهای دیزل،سیستم های کنترل سرعت در موتورهای دیزل و آشنایی با گاورنر و ECU، معرفی و ساختار  AVR ، نحوه تنظیم ولتاژ رگولاتور، ساختار عمومی کنترلرهای دیزل ژنراتور، انواع کاربردهای آنها، انواع سنسورهای و تجهیزات جانبی آنها آشنا شده و همچنین در خصوص نحوه سیم بندی کنترلرها و نرم افزار برنامه ریزی آنها مطالب مفید و کاربردی ارائه شده است.

فیلمهای آموزشی تهیه شده بر اساس دانش و تجربه علمی مدرس دوره تهیه شده است و دانشجو پس از مشاهده آنها، توانمندی نصب و راه اندازی انواع بردهای کنترل دیزل ژنراتور را در کاربردهای اضطراری(AMF) ، استارت دستی(MRS) و همچنین تنظیم گاورنر و ولتاژ رگولاتور پیدا می کند. همچنین در بیان مطالب سعی شده است دانشجو پس از استفاده از این آموزش توانایی کار با انواع برندهای موجود در بازار مانند ComAp(کومپ)، Deep Sea(دیپسی) و DATAKOM(دیتاکوم) را داشته باشد.

آموزش کنترل دیزل ژنراتور مقدماتی مورد نیاز چه کسانی است؟

  • دانشجویان رشته برق،مکانیک، الکترونیک، کنترل و ابزار دقیق
  • مهندسین و تکنسین های مرتبط با سیستم کنترل دیزل ژنراتور و موتورهای دیزلی
  • مدیران و سرپرستان برق کارخانجات و واحدهای صنعتی

توضیحات تکمیلی آموزش کنترل دیزل ژنراتور مقدماتی

امروزه موتورهای دیزل در تمامی صنایع و در زمینه های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند از جمله آنها می توان به تولید انرژی ، نقش آفرینی به عنوان محرک مکانیکی پمپ ، موتور رانش و … اشاره کرد. از این رو آشنایی با ساختار موتورهای دیزل برای همه فعالان عرصه برق صنعتی ضروری به نظر می رسد.

از طرفی بیشترین استفاده از موتورهای دیزل ، نقش آفرینی به عنوان محرک ژنراتورهاست و ما دراین آموزش می کوشیم دانشجویان را با ساختار موتور دیزل و دیزل ژنراتور آشنا کنیم و به علاوه کنترلرهای دیتاکوم DKG-207، کومپ IL4-AMF25 و دیپسی DSE7320 MKII نیز به عنوان “کنترلر دیزل ژنراتور” معرفی و آموزش داده می شوند.

در مورد این آموزش و یا نحوه تهیه آن سوالی دارید ؟

  • با شماره تلفن واحد آموزش ۲۲۸۸۳۱۷۰ (پیش شماره ۰۲۱ و داخلی ۱۱۶ و یا ۱۲۹) تماس بگیرید. – تمام ساعات اداری
  • در صورت نیاز به پشتیبانی اینجا کلیک کنید ثبت تیکت.

 

پیش نمایش آموزش کنترل دیزل ژنراتورمقدماتی

دوره های پیشنهادی

bina_chat_bot_iconربات درنامهر
سلام، چطور میتونم کمکت کنم؟